La Colla col.labora amb el projecte de la Festa Major de l’escola

Aquest trimestre, les i els membres de la Colla hem col.laborat amb l’escola en el projecte de la Festa Major.

Vam anar dos divendres a ensenyar als nens i nenes de 4t la conga, un dels temes que toquem. Van demostrar que tenen molt de ritme i que aprenen molt ràpid! Després, ells han estat assajant molt i el passat divendres dia 24, totes i tots vam poder veure que bé que ho fan.

També vam anar unes quantes membres de la Colla i mares dels minis a les classes d’infantil a parlar sobre els gegants i capgrossos de l’escola. Vam fer un taller en que vam explicar com són els gegants ( quant pesen i medeixen) i els infants van poder comparar-se amb ells. També els vam explicar com vam fer al Missifú i al Txerri. Vam explicar el conte : en Joanot i els seus amics i els vam ensenyar la cançó: el gegant Joanot. També va venir en Pere, un pare de l’escola, i els hi va ensenyar la gralla.

Per acabar, els geganters i minigeganters van fer ballar en Joanot, el Trasto i els capgrossos per als més petits de l’escola.

Els infants i nosaltres ens ho vam passar d’allò més bé!

Finalment, el divendres 24 vam estar tocant al final del projecte. Ens va fer especial il·lusió tocar junt a l’alumnat de 4t.

Al acabar, un parell de pares van provar de portar el Joanot i, sabeu què? Tenim 2 geganters nous!

Us animem a formar part de la colla!

collaignasiiglesias@gmail.com

IG:@gegants_tabals_ignasiiglesias