Colònies

La comissió de colònies va néixer amb el propòsit de que tot l’alumnat de l’escola Ignasi Iglesias pogués gaudir d’uns dies de lleure en una casa de colònies amb els seus companys/es. Tradicionalment aquesta escola només ofereix colònies a l’alumnat de Primària i cada 2 anys (a excepció de 6è que marxen cada com a sortida de final de Primària). Vam posar en marxa les primeres colònies no lectives, fora del curs escolar i adreçades a Educació Infantil i Primària el mes de juny de 2014. Des de llavors, les colònies de l’AFA ja s’han institucionalitzat la primera setmana després de finalitzar les classes.

Creiem que als nens i nenes els hi serveix per a acomiadar-se de l’escola i dels amics/gues, fer un petit “fi de curs” i donar la benvinguda a l’estiu. Són 2 o 4 nits (en funció de l’edat o preferència dels infants/pares) dormint fóra de casa amb aquella “petita independència” que els nens i nenes necessiten, gaudint de divertides activitats dirigides per monitors d’una empresa especialitzada. Per a més informació, podeu contactar amb coloniesignasiiglesias@gmail.com

Entrades recents