La Colla a Santa Eulàlia

El passat dissabte, el Trasto, el Missifú i el Txerri van ballar pels carrers de Barcelona al ritme dels tabals de la Colla.

Com sempre, ens encanta ballar per Ciutat Vella i omplir la Rambla i la Pl. Sant Jaume de tradició i cultura catalana.

Després, els membres de la Colla vam fer un dinar de germanor al pati de l’escola i vam aprofitar la tarda per a fer feina a la sala de l’AFA.

Va ser un dia molt complet i divertit, en que vam compartir, no només cultura popular, sinó que vam tenir l’oportunitat de conèixer millor altres famílies de l’escola i de col.laborar amb l’AFA, en benefici de tots els infants de l’Ignasi Iglesias.

COM SEMPRE, US ANIMEM A PARTICIPAR A LA COLLA!!! PODEU ENVIAR-NOS UN MAIL A: collaignasiiglesias@gmail.com.

Dinant junts

You may also like...