Què cal tenir en compte a les colònies d’estiu 2023

• No hi han beques per aquestes colònies.
  • L’empresa Brúixola ens enviarà un formulari amb tots els aspectes que hagin de saber dels vostres fills, intoleràncies, al·lèrgies, medicació, si saben nedar o no, etc… Igualment el dia de la sortida cap a la casa de colònies els monitors estaran una estona abans per conèixer les famílies i és el moment d’explicar neguits dels nens, medicació si en prenen (s’hagin posat malalts aquella mateixa setmana), etc… aspectes a saber d’últim moment.

Aspectes a destacar de la casa

• Hi ha una piscina: Hi ha una zona més baixeta pels petits que no saben nedar, però es recomana portar flotador o similar. Hi ha un monitor que és socorrista.
  • Ràtio 1 monitor cada 10 nens.
  • Els monitors dormen amb els nens i nenes.
  • Primer mig dia entrada a les habitacions i introducció del fil conductor de les activitats de la casa.
  • Últim dia no hi haurà ni piscina ni jocs de bany ja que de bon matí faran les motxilles.

Seguiment dels nens i nenes per part dels pares i mares:

• En el formulari on pregunten aspectes importants també va inclosa l’autorització de la presa d’imatges dels nens i les nenes. Els monitors enviaran fotos cada migdia i cada nit a una de les mares que formem part de la comissió de colònies que seguidament les enviarem a un grup de WhatsApp on siguin totes les famílies de les colònies.
  • No cal portar diners a les colònies ja que no es realitzarà cap sortida a cap poble, la casa esta en la muntanya.

QUEDA TOTALMENT PROHIBIT portar a les colònies qualsevol aparell electrònic,  si algun nen o nena el porta d’amagat, tan les empreses com les persones que formem la comissió de colònies no ens farem responsables de la pèrdua, sostracció o trencament d’aquest. Les colònies estan pensades per que els nens desconnectin del món tecnològic i s’acostin més a la natura.

Les activitats les podeu consultar en l’apartat

Colonies Afa Ignasi Iglésias estiu 2023

Si voleu consultar com fer la reserva per les colònies mireu l’apartat

Per qualsevol consulta no dubteu en enviar un correu electrònic a coloniesignasiiglesias@gmail.com