EXTRAESCOLARS – FESTA CLOENDA I CURS 23-24

Bon dia famílies,

Us fem arribar la graella d’extraescolars del curs vinent.
Veureu que hem mantingut les activitats que més agraden i hem afegit de noves:

– Tecnologia creativa.
– Skate.
– Dansa creativa.
– Ball modern.

A més, podreu fer un tastet de les noves activitats i uns tallers de Jumpingclay, còmic i dibuix a la festa cloenda d’extraescolar, vine a provar!!
Us esperem a tots! Adjunt teniu els horaris.

Més novetats! Si jugues al futbol i aquest any vols participar en les lligues escolars que organitza el CEEB amb l’equip de l’Ignasi Iglesias, hi haurà l’opció d’inscriviu-vos.

Us informem que per al curs 23-24, a més de la subvenció per activitats esportives que hi havia fins ara, l’Ajuntament atorga una nova subvenció “Tardes creatives” per infants a partir de 6 anys, per activitats extraescolars artístiques, culturals, científiques i tecnològiques. Per tant, les activitats de la graella JumpingClay anglès, còmic, dibuix, tecnologia creativa i teatre podran ser becades si es compleixen els requisits que seran similars als de les beques esportives. Anirem ampliant informació.

Per qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres a: extraescolarsignasiiglesias@gmail.com
Salutacions,Comissió d’Extraescolars Escola Ignasi Iglesias

You may also like...